MFBot 5.0.1b18

Beta 18 behebt ein kleines Problem in der neuen Logik der Beta 17.
== Originalpost ==
Guten Abend! Die aktuelle Beta 17 ist lediglich dazu gedacht, die Level der Festung/Unterwelt dem neuen Update anzupassen, für diejenigen, deren Level schon so hoch sind.

Alle weiteren Informationen zur Version 5: https://www.mfbot.de/mfbot-2-versionen-zum-preis-von-einer/ (Der Post unter diesem Post)

Changelog 5.0.1b18:
~ Maximallevel von Edelsteinmine und Goldgrube dem Update angepasst, das heute um 00:01 MEZ online geht

Sommerpause

Guten Abend zusammen!

Wer die letzten Jahre unsere Arbeit aufmerksam verfolgt hat, mag bereits erahnen, welche Zeit dieses Jahr mal wieder kommt – wenn auch etwas früher als geplant: Die Sommerpause.

Beachtet, dass der Support in den nächsten drei Wochen per Mail nicht möglich ist, da ich im Urlaub bin, und Antworten im Forum ebenfalls verzögert sein werden, wir sind dann aber nach der Sommerpause wieder wie gewohnt für euch da und werden euch mit Updates versorgen und mit noch mehr Motivation weiterarbeiten!

Bis dahin!
~ Robin

v4.7.2b1-4 beta notice

03/04/2018 13:35
Hi there! Just another short notice about the beta channel, we pushed an update onto Version 4.7.2b4 which basically only fixes the problem that the new dungeons are entered now even when they are not supposed to.
(Download in case of updater problems).


02/04/2018 12:15
Hi there! Just another short notice about the beta channel, we pushed an update onto Version 4.7.2b3.
We fixed behavior regarding the new added dungeons and also fixed the recognizing of monday events – like todays easter event.

Spanish Users can download a new language pack.


30/03/2018 12:35
Hi there! Just another short notice about the beta channel, we pushed an update onto Version 4.7.2b2.
We fixed behavior regarding the new pet levels and changed also the way, the bot updates its list of dungeons and pets. If you are using 4.7.2b1, do an update! Beta 1 might crash occasionally.


30/03/2018 11:00
Hi there! Just another short notice about the beta channel, we pushed an update onto Version 4.7.2b1.
This update is meant to fix and compensate the most problematic changes in the new SF update (end of march), but be aware that the exclusive function of the new assassin class (e.g. second weapon) may still not work properly.
Note also that we’ve adjusted and language packages for this version, but they also do work for the initial version 4.7.1!