Arena Manager // Ausbau- bzw. Opfer-Strategie (sacrifice / build strategy)
Verfasst: Do 7. Nov 2019, 13:38
Hallo zusammen,
erstmal möchte ich Euch zu Eurer wahnsinns Arbeit gratulieren!
Ich hatte S&F Anfang 2012 ad acta gelegt und hatte seinerzeit selbst einen kleinen Bot in .NET geschrieben, den ich aber ausser für Freunde und Bekannte nie veröffentlicht habe.
Damals war noch das Auslesen der URL möglich, da an bestimmten Stellen in der URL die Informationen standen. ^.^
Zurück zum Thema:
Aus dem Arena Manager Update-Thread habe ich gelernt, wie die Opferung zu verstehen ist, ich war auch der Annahme gefolgt, dass "10%" nicht 110% entsprechen. In der Hoffnung, dass ihr ein entsprechendes Feature einbaut, fände ich auch die Möglichkeit sinnvoll, nach x Durchläufen des "Gebäudes" n zu opfern.
Also z.B. wenn die "Toilette" 4x abgeliefert hat.
Sahnehäubchen wäre dann, dass man einstellen kann, dass (noch/maximal) x Minuten gewartet werden, falls ein anderes (grosses) "Gebäude" kurz vor dem Abliefern steht.
Wenn ich live davor sitze, opfere ich i.d.R. nachdem die Toilette das zweite Mal durchgelaufen ist, weil ab dem Zeitpunkt es sehr lange dauert, bis man die Gebäude weiter ausbauen kann.
==============================================================================================================
(Non-native-English-speaker-English-version ^.^)
Dear Ladies and Gentlemen,
first of all, i want to thank you all for your awesome work!
Before i quitted S&F at the beginning of the year 2012, i wrote a small bot by myself with .NET, that i never had published, i only shared that with my friends and family.
In that version of S&F the Informations were stored in the URL in specific places ^.^
Well then, back to topic:
From the Arena Manager Update-Thread i learned, that i was wrong with understanding how the sacrificing works.
I also assumed, that it'll sacrifice by "real" 10% - not 110%. I rellay hope that you'll implement such a feature.
I also would really like a feature to sacrifice, if a specific Bulding has gone through x rounds of generating money.
e.g. sacrifice, if toilet finished 4 times.
The best would be, if you can set an amount of time to wait, before the bot sacrifices, if there's another (big) building that is close to finish it's actual round.
If I'm live in front of S&F, i get my runes, when the toilet-building has delivered the money two times, because that's the point, where it takes very long to update the buildings furtheron.
Beste Grüsse / Kind regards
Meph
erstmal möchte ich Euch zu Eurer wahnsinns Arbeit gratulieren!
Ich hatte S&F Anfang 2012 ad acta gelegt und hatte seinerzeit selbst einen kleinen Bot in .NET geschrieben, den ich aber ausser für Freunde und Bekannte nie veröffentlicht habe.
Damals war noch das Auslesen der URL möglich, da an bestimmten Stellen in der URL die Informationen standen. ^.^
Zurück zum Thema:
Aus dem Arena Manager Update-Thread habe ich gelernt, wie die Opferung zu verstehen ist, ich war auch der Annahme gefolgt, dass "10%" nicht 110% entsprechen. In der Hoffnung, dass ihr ein entsprechendes Feature einbaut, fände ich auch die Möglichkeit sinnvoll, nach x Durchläufen des "Gebäudes" n zu opfern.
Also z.B. wenn die "Toilette" 4x abgeliefert hat.
Sahnehäubchen wäre dann, dass man einstellen kann, dass (noch/maximal) x Minuten gewartet werden, falls ein anderes (grosses) "Gebäude" kurz vor dem Abliefern steht.
Wenn ich live davor sitze, opfere ich i.d.R. nachdem die Toilette das zweite Mal durchgelaufen ist, weil ab dem Zeitpunkt es sehr lange dauert, bis man die Gebäude weiter ausbauen kann.
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(Non-native-English-speaker-English-version ^.^)
Dear Ladies and Gentlemen,
first of all, i want to thank you all for your awesome work!
Before i quitted S&F at the beginning of the year 2012, i wrote a small bot by myself with .NET, that i never had published, i only shared that with my friends and family.
In that version of S&F the Informations were stored in the URL in specific places ^.^
Well then, back to topic:
From the Arena Manager Update-Thread i learned, that i was wrong with understanding how the sacrificing works.
I also assumed, that it'll sacrifice by "real" 10% - not 110%. I rellay hope that you'll implement such a feature.
I also would really like a feature to sacrifice, if a specific Bulding has gone through x rounds of generating money.
e.g. sacrifice, if toilet finished 4 times.
The best would be, if you can set an amount of time to wait, before the bot sacrifices, if there's another (big) building that is close to finish it's actual round.
If I'm live in front of S&F, i get my runes, when the toilet-building has delivered the money two times, because that's the point, where it takes very long to update the buildings furtheron.
Beste Grüsse / Kind regards
Meph