Bot sets DUNGEON.SHADOWACT to 0

In das Unterforum "Erledigt" werden alle Beiträge geschoben, die erledigt sind, bspw. bei behobenen Bugs.
Gesperrt
rvm1975
Spender
Beiträge: 112
Registriert: Di 7. Apr 2015, 16:34
Wohnort: Ukraine, Lviv
Hat sich bedankt: 35 Mal
Danksagung erhalten: 26 Mal

Bot sets DUNGEON.SHADOWACT to 0

Beitrag von rvm1975 »

Bot sets DUNGEON.SHADOWACT to 0 (despite it was 1) and that causes no matching opponents error.

It happens on toons with only shadow magic and shadow osteros left (i.e. twister completed)
rvm1975
Spender
Beiträge: 112
Registriert: Di 7. Apr 2015, 16:34
Wohnort: Ukraine, Lviv
Hat sich bedankt: 35 Mal
Danksagung erhalten: 26 Mal

Re: Bot sets DUNGEON.SHADOWACT to 0

Beitrag von rvm1975 »

It happens when you kill the last known boss.

For example in my dungeons.xml I have

<dungeon id="29" name="Shadow_Osteros" levels="20">
<section id="14">
<dungeon id="32" name="Shadow_Time_Honored_School_of_Magic" levels="20">
<section id="12">

last know bosses. And when bot kills boss with id = "14" the error appears and DUNGEON.SHADOWACT became 0
UnknownDeveloper
Core Developer
Beiträge: 407
Registriert: Sa 19. Mai 2018, 15:59
Hat sich bedankt: 22 Mal
Danksagung erhalten: 86 Mal

Re: Bot sets DUNGEON.SHADOWACT to 0

Beitrag von UnknownDeveloper »

Thanks for your report.

I´ll try to look deeper into it.
F0restbear
Moderator
Beiträge: 1139
Registriert: Mo 8. Jun 2015, 17:36
Hat sich bedankt: 39 Mal
Danksagung erhalten: 214 Mal

Re: Bot sets DUNGEON.SHADOWACT to 0

Beitrag von F0restbear »

#Moved

If someone happens to have the same bug, feel free to write us!
Viele Grüße / Best regards

F0restbear
Gesperrt

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast